
Då var måndagen nästan över. Hur positiv jag än prövar vara på söndagen så er måndagen ganska tung, eller hur?Här kommer lite bilder på mina projekter från igår. Hade tänkt åka på inhandling av typ på Stoff o Stil idag men det får vänta till senare i veckan, den som väntar på nåt gott,, hihi,,
Stoff o Stil e verkligen ett mecka för pyssel älskare, alla som inte besökt deras nya butik på Salhus borde ta sig ett besök, jag lovar att ni kommer få lust att köpa knappar, tyger o band i massor :)
I skrivande stund bokar vi biljetter till min kära mamma som kommer med mina lillebrödrar (läs 1 chihuahua och 1 papillon) och firar påsk med oss i stugan i år, jag längtar redan fast att det e nästan 3 månader kvar, mamma e ju den som lärt mig att älska pyssel!
Imorgon hoppas jag att hallen får sin sista finish och blir klar för en photo session ;)
Ha en fabelaktig vecka
Sanna

