Har länge varit inne och följt många finna inrednings-bloggar och hoppas nu jag kan vara med och inspirerar andra till starta med sina projekter som ligger o väntar, för det har väl alla?! Jag har idag spenderat hela dagen bakom symaskinen och fått gjort många av mina "to do pyssel", trots att pyssel e det bästa jag vet så tar alla fantastiska vardags sysslor (läs soffan o dåliga TV program) mycket av min potentiella pyssel tid, men nu skall det bli ändringar, mer tid till pyssel!Idag har jag bla sytt 4 lamp-skärmar som skall med ut till stugan vid nästa besök (tror jag,, någon blev så fin att den kanske får bli kvar hemma?). Har tagit bild på en av de, ni får ursäckta kamramannen, vi har en del att lära när det gäller att ta bra bilder i mörker :)
Som vanligt har jag inte riktigt haft tid att städa undan efter min sy-session men kommer kanske lite fler blider på den andra lamp-skärmarna imorgon, i tillägg fick jag sytt ett par påsar (mönster o idee ala min vän som er lika hooked on pyssel som mig, thanks) plus kruk-överdrag,,
För tiden håller hallen på att genomgå en makeover som börjar komma till ett slut, lite pynting så e vi där, uppdatering kommer inom kort!,
Då var blogg-premiären över för mig,
Sanna
Hej och välkommen till bloggvärlden du också!!
SvarSlettTack snälla du för alla dina fina ord!!
Vilka underbara lampkjolar du sytt! De kan man verkligen inte få för många av... Här hemma har det blivit både vintervarianter och sommarvarianter...
Kram! /Susanne♥
Hej. Vilken trevlig blog kommer följa den med stort intresse. hälsning från malmö
SvarSlettvilka fina lampskärmar kul idee det skall jag prova. lisa
SvarSlett